29 Aralık 2013 Pazar

s3 duo s7562 Spreadtrum Smartphone 4.1.9 frımware pac dosyası

s3 duo s7562 Spreadtrum Smartphone 4.1.9 frımware pac dosyası

arkadaşlar şimdi sizlerle bir spreadtrum telefona nasıl pac dosyası yanı donan yada açılmayan telefona
flash yapmayı anlatacağım öncelikle şunu belirteyim ben çok uzun zaman uğraştım
ulkemizde yeterli bilgiye sahip kişiler yok başka ülkelerin tamir servislerinin blok ları ile temasa geçtim
bir hayli ugraş sonucu bu işlemi ögrendim işlem basıt ama dosyaları bulmak zor
pac. dosyaları olmadan spreadtrum işlemcilere yukleme olmuyor
gelelim şimdi işleme

1. debug tool indir
2.spd last drıver indir

 usb sruculerı kurulalım ardından pc yeniden başlatalım

cıhazımıza uygun pac. dosyasını indirelim

s7562 s3 duo 100/100 çalışıyor  winrar şifresi .    0771977910

şimdi yükleme işlemine gecelim debug tool çalıştır ve telefonunun pilini çıkar bu işleme hazır olsun
ardından debug tool sol ust koşedeki  port yazısının hemen üstundeki ilk dişli işaretine tıklayın
ve indirdiğimiz ve winrardan çıkardığımız  s7562 s3 duo pac dosyasını gösterin
bundan sonra sol usteki ilk açtığımız yerin tanındaki iki dişli resimli yeri açalım burdaki çıkan menüden
(calibration ) sekmesini açın buradaki tum sekmelerin işaretini kaldırın
bunu yapmamızın sebebi başkasına ait imeil ve kabre ve benzeri dosyalar telimize yüklenmesin altan okeyleyip cıkalım şimdi hazırız play işaretine basalım ve telefonumuzun pilini takalım ardından orta evtuşına basılı tutarak usb bağlantımızı yapalım hadı hayırlı olsun yukleme başlamıs olmalı ekranda yeşil yazı gelenekadar sabırlabekleyin

yeniden çalısan teliniz hayırlı olsun  bir teşekkürü çok görmeyin
ben bun araştırma için aralıksız 70 saat harcadım sebebi bu paac dosyası en zor bulunanı
tum dığer modeller buna nazaran çok daha kolay bulunuyor  :) :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder